top of page

Portret Ruben v G.

Today i finished a project i made for myself. Its a portret of my boyfriend Ruben. I wanted to make a portret of him for a long time and now i finally it. Also some pictures of the work in progress. Tell me what you think.

En dit is het resultaat van een portret dat ik gemaakt heb van mijn vriend. Ik wilde al heel lang een portret van hem maken met het progamma Adobe Illustrator en vandaag is hij af. Hier ook een aantal foto's van het maken van het portret. Vertel me wat je er van denkt.

When i started i was trying to trace a rough line of how his beard would look like. Toen ik begonnen was probeerde ik een ruwe schets te maken van hoe zin baard er uiteindelijk uit zo komen te zien.

The face and the beard are done here. Het gezicht en de baard zijn hier klaar.


Recent Posts
Archive
bottom of page